Priekšvārds

         

               Pati jau kopš bērnības mīlu niekoties ar nelielām lietiņām, un beigu beigās no tām izveidot  ko pavisam jaunu un unikālu, kas greznotu manas mājas sienas, plauktus vai kaut ko citu. Savas idejas tam visam esmu smēlusies gan no  sevis, gan apkārtējās pasaules (dabas un cilvēkiem), gan no profesionāļiem, kas nebaidās savas idejas parādīt arī citiem. Dažreiz pat varu teikt, ka mana istaba ir vieta kur var redzēt mani pašu, manu iekšējo pasauli, pasauli, kuru esmu radījusi es pati, jo tieši darbošanās ar rokām, pirkstiem, mani nomierina un dod spēku cīnīties ar ikdienas darbiem un rutīnu.
             Es gribētu parādīt un dalīties ar visu, ko šo daudzo gadu laikā esmu radījusi, bet diemžēl nekas nav mūžīgs un tieši tāpēc ik dienu ap sevi ir jāveido kas jauns, un varbūt ne paliekošs fiziski, bet prātā un sirdī noteikti.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru