Neparastu krāsu burvība






Lai gleznotu kaut ko uz papīra ne vienmēr ir vajadzīgas ūdens krāsas, guašu krāsas vai kādās citas līdzīgas krāsas, bet, lai būtu mazliet interesantāk, var izmantot pavisam ko citu.

Tas jau bija pirms pāris gadiem, kad vēl domāju par to, ka man ir vajadzīga kosmētika, nagi vienmēr ir jāuzkrāso un vienmēr ir jāizskatās lieliski. Man mājās bija sakrājušās ļoti daudzas nagu lakas, kas pēkšņi man bija apnikušas un es īsti nezināju, ko, lai ar viņām daru. Nākamajā brīdī, man rokās jau bija kartona sloksne, otiņa un es visas tās krāsas sāku smērēt pa šo sloksni. Un tā pavisam īsā un tomēr radošā laika posmā es atbrīvojos no liekajām krāsām un radīju vietu jaunām.

Tāpēc nekad nav jādomā par to, ja tev mājās nav krāsu, tu nevari darīt to, ko esi ieplānojis. Paskatoties apkārt, tu vienmēr atradīsi, kaut ko, kas aizstās katru krāsu, ko jums vajag.
Šādā veidā tu vari nevajadzīgas lietas izmantot pavisam lietderīgi, tomēr ne tikai šī iemesla dēļ es ko tādu darīju. Darbošanās ar krāsām, pirkstiem, mazliet iztēles, spēj uzmundrināt un paraudzīties uz dzīvi no mazliet citas puses un no citām krāsām.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru