Tauriņu uzlidojums

Dažreiz, lai nomierinātu prātu un atgūtu stabilitāti zem kājām, vajag ļauties pavisam neparastām lietām. Tu vari doties pie dabas, izbaudīt mieru, klusumu, svaigu gaisu, tu vari savu prātu aizpildīt dodoties uz sporta zāli, vai kādu restorānu, tu vari ķerties arī pie pavisam nevēlamām nodarbēm,  bet tomēr es, skatoties no savas pieredzes, iesaku pavisam citu veidu. Šādos brīžos es labāk ņemu rokā papīru, šķēres, līmi un ja vajadzīgs vēl ko, un sāku darboties ar to. Papīra locīšana, griešana un līmēšana, liek aizmirst par visām problēmām un stresa lietām, kas uz doto brīdi nodarbina.

Pēdējās dienās man īpaši, tieši dēļ skolas un tās darbiem, bija ļoti daudz sakrājies, kas man bija jādabū ārā. Nelielu mieru un relaksāciju deva tieši jaukais laiks, kas šobrīd patīkami priecē ārā, bet atgriežoties mājās, atkal atgriezās uztraukums un domas par skolu. Bet pazīstos sevi un saprotot, kas man var palīdzēt, man ienāca prātā izveidot, ko tādu, kas arī iekštelpās man atgādinās jauko pavasari.


Kā pirmais, ko mēs vienmēr gaidām ir tieši taureņu parādīšanās un it īpaši pirmā, lai varam kaut tikai iekšēji saprast, kas mūs gaida vasarā. Tieši tāpēc es izveidoju nelielu sienas dekoru, kurā ir redzami tieši skaistie vasaras vēstneši, dažādas krāsās. To formas, un līnijas kā tie izvietojušies, atgādina vasarīgu vasaras danci, ko ikdienu varam novērot saulainā vasaras dienā, tuvējā pļavā vai mežmalā. Lai gan tas ir tikai no papīra izveidots, tas ierauj sevī un sauc līdzi dejā.







Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru