Lieldienu laiks

Tuvojoties kādiem svētkiem, parasti mani pārņem tādas dīvainas sajūtas, kas liek kaut ko darīt. Arī šajās pēdējās dienās, man ir neliels dzinulis izveidot lieldienu noskaņu gan mājās, gan arī skolā.

Varbūt daudziem, tas ko es daru var likties mazliet bērnišķīgi vai pārāk viegls, ko var izdarīt jebkurš, bet man nav svarīgi, šajā lapā parādīt lietas, kas ir iespējamas tikai augstas klases profesionāļiem, bet pastāstīt par savām izjūtām un personīgo pieredzi, lietās kas man patīk :)



Lieldienās mums vienmēr asociējas tieši ar cālīšiem, vai zaķīšiem un protams ar skaistām lieldienu olām, kuras mūs katros svētkos priecē uz galda.
Tomēr pirms pašiem svētkiem, apmeklējot lekcijas, satiekot draugus, arī šajās dienās gribas sākt priecāties par šiem svētkiem un to kopējā bariņā atzīmēt.
Tieši tāpēc man radās neliela ideja izveidot skaistas zaķu sejiņas un tādējādi iepriecināt draugus skolā, protams tas ir mazliet bērnišķīgi, bet kādreiz jau taču tā var :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru