Aktieri vienuviet

Katra jaunas mājas vietas meklēšana un pēc tam arī iepazīšana, liek cilvēkam kļūt radošām un padarīt šo vietu par savu personīgo ligzdiņu. Tāpēc, pēc tam, kad man atkal nācās pārvākties, man bija jāveido sava personīgā telpa. man smadzenēs sāka darboties mazās pelēkās šūniņas, un es sapratu, ka, lai radītu mājīgu vidi, man ir mazliet jāpadarbojas ar rokām un metodēm, ko jau sen nebiju izmantojusi.

Par izšūšanas mierinošo darbību es varētu stāstīt daudz un dikti, jo radot katru savu darbu, es to jūtu pati uz sevi. Īpaši šajā laikā, kad esmu no vienas puses nodarbināta ar bakalaura darba izstrādi.
Jau sen plānoju atgriezties pie izšūšanas, bet to izdarīju tikai šogad. daudz un ilgi plānoju, domāju, kas būtu tas, ko vēlētos redzēt savā istabā, kas būtu tas, kas mani raksturotu un padarītu dienu krāšņāku. Bet tad man iešāvās prātā pavisam traka ideja, ko tomēr beigās arī realizēju. Pēc katra pabeigtā gabala, man šī ideja likās aizvien trakāka, bet arī superīgāka, jo kurš gan izšūtu aktieru sejas
  

Tomēr darbs ir padarīts un nu man ir milzīgs prieks un gandarījums par to, kas ir iznācis gala rezultātā, apsolu nepadoties un turpināt, attīstīt šo talantu darboties, radot aizvien vairāk darbu .

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru